I ein tid der digitale betalingsløysingar blir stadig meir populære, har Vipps no gjort eit stort sprang framover. Frå og med denne veka kan brukarar av Vipps betale i butikkar ved å «tæppe» mobilen mot kortterminalen. Dette er ein viktig milepæl for selskapet som har jobba hardt for å bli ein leiar innan mobilbetaling i Noreg.
Rune Garborg, sjef i Vipps MobilePay, seier: «Vi trur vippsere set pris på å ha éin app å forhalde seg til. No kan dei bruke Vipps i situasjonar der dei tidlegare ville brukt plastkortet sitt.» Denne nye funksjonen kjem som eit resultat av ei avtale mellom Apple og EU, som gjer det mogleg for andre digitale lommebøker å få tilgang til iPhone.
Ein ny era for mobilbetalingar
Med lanseringa av tæppe-funksjonen blir Vipps den første mobilbetalingstenesta i verda som tilbyr eit alternativ til Apple Pay.
«Dette er ein revolusjon på linje med Apple Pay, og vil i første omgang gjere julehandelen veldig, veldig enkel.»
Før lunsj tirsdag hadde rundt 220.000 nordmenn registrert seg for å bruke tæppe-funksjonen, noko som viser stor interesse for den nye betalingsmetoden. Tæpping med Vipps fungerer på alle kortterminalar som aksepterer BankAxept-kort, noko som dekkjer nesten alle terminalar i Noreg.
Curve – din globale lommebok
Registrer deg for Curve i dag og få 140 kroner i bonus etter tre kjøp! Med Curve kan du samle alle kortene dine i én app, handle enkelt med ett sveip, og få oversikt over utgiftene dine. I tillegg kan du dra nytte av funksjoner som cashback og muligheten til å endre betalingsmetode i ettertid.
Utfordrar monopolstillingen til Apple Pay
Tidlegare har Apple Pay hatt ein dominerande posisjon som den einaste kontaktlause betalingsmetoden på iPhone. Med lanseringa av Vipps sin tæppe-funksjon blir dette no endra. Vipps gir brukarar eit alternativ som ikkje berre utfordrar Apple sin monopolstilling, men som også gir kundane fleire valgmoglegheiter. Dette kan føre til auka konkurranse og potensielt betre vilkår for forbrukarar på sikt.
Garborg forklarer: «Vi har med oss bortimot syv av ti bankkunder i Noreg – og denne lista vil utvidast etter kvart som fleire banker signerer.» Dette betyr at fleire kundar vil få tilgang til den enkle og smidige betalingsmetoden, noko som kan endre dynamikken i betalingsmarkedet på mobiltelefonar.
Støtte frå norske banker
Vipps har allereie fått støtte frå fleire norske banker, inkludert SpareBank 1 og DNB, noko som gjer det enklare for kundar å ta i bruk den nye funksjonen. Denne breie støtta er avgjerande for å sikre at Vipps kan nå ut til ein stor del av den norske befolkninga.
Ifølge informasjon frå Vipps, er det over 40 banker som støttar tæppe-funksjonen, noko som representerer nesten syv av ti bankkunder i Noreg. Blant bankane som deltar, finn vi også fleire Eika-banker, som gir kundane i forskjellige regionar tilgang til denne moderne betalingsmetoden. Dette mangfaldet av bankar sikrar at folk i heile landet kan nyte godt av den enkle og effektive betalingsmetoden som Vipps tilbyr.
«Vi jobbar kontinuerlig med å utvide samarbeidet med fleire banker. Målet vårt er å gjere Vipps til det mest tilgjengelige alternativet for alle, uavhengig av kva bank dei vel.» sier Garborg. Dette vil ikkje berre styrke Vipps sin posisjon i markedet, men også gi kundane større fleksibilitet når det kjem til val av betalingsløysingar.
Ved å samle så mange banker under ein felles plattform, kan Vipps tilby ein brukervennleg og sømlaus betalingsopplevelse som møter behovene til både enkeltpersonar og bedrifter. Dette er spesielt viktig i ei tid der digitale betalingar stadig blir meir utbreidde, og der brukarar forventar raske og enkle løysingar.
I tillegg til støtte frå eksisterande banker, jobbar Vipps aktivt med å inngå nye partnerskap. Dette vil kunne føre til at fleire bankar også vil kunne tilby tæppe-funksjonen i framtida, noko som berre vil styrke Vipps sin posisjon ytterlegare i den norske betalingsmarknaden.nen.
Marknadsføring og framtidsplanar
I samband med lanseringa av tæppe-funksjonen har Vipps intensifisert marknadsføringa si. Lars Istre, markedssjef, fortel at dette er den største kampanjen sidan Vipps blei lansert for ni år sidan. «Vi kjem til å farge Noreg oransje dei neste vekene med utandørs reklamer, TV og digitale kanalar,» seier han.
I tillegg til å tilby tæpping i butikkar, planlegg Vipps også å tilby betaling med Visa- og Mastercard før sommaren. Dette vil gi brukarar moglegheit til å bruke Vipps til betaling over heile verda.
Ein enkel betalingsoppleving
For dei som ønskjer å komme i gang med tæpping med Vipps, er det enkelt å sette opp. Brukarar må berre oppdatere appen og aktivere tæppe-funksjonen i innstillingane. Deretter kan dei betale ved å halde mobilen inntil terminalen, akkurat som dei ville gjort med Apple Pay.
Garborg oppsummerer: «No gjer vi det igjen med ein løysing som gjer at du slepp å ta med lommeboka, og faktisk kan bruke Vipps utan å opne appen.»
Curve – din globale lommebok
Registrer deg for Curve i dag og få 140 kroner i bonus etter tre kjøp! Med Curve kan du samle alle kortene dine i én app, handle enkelt med ett sveip, og få oversikt over utgiftene dine. I tillegg kan du dra nytte av funksjoner som cashback og muligheten til å endre betalingsmetode i ettertid.
Avsluttande tankar
Vipps sin lansering av tæppe-funksjonen er ikkje berre ein stor nyheit for selskapet, men også for alle som elskar å handle enkelt og effektivt. Med støtta frå ei rekke norske banker, har Vipps klart å bryte ned barrierane som tidlegare har hinda kundar i å bruke alternative betalingsmetodar på iPhone.
Det blir spennande å sjå kor raskt folk tek til seg denne nye måten å betale på, og korleis det vil endre måten vi tenker på mobilbetalingar. Så, kvifor vente? Grip telefonen, oppdater Vipps-appen, og bli ein del av den digitale betalingsrevolusjonen! La oss gjere julehandelen enklare og meir moro med Vipps – det er tid for å tæppe i butikkane!